FASHION WEEK
DON'T MISS
Ένα Αστέρι Γεννιέται, Bradley Cooper
Τίτλος: Ένα Αστέρι Γεννιέται
Σκηνοθεσία: Bradley Cooper
Παραγωγή: 2018
"But the occasional bum note aside, this is broad-strokes filmmaking of the highest calibre." - Sight and Sound
Αυτό...
LATEST NEWS
1917, Sam Mendes
Κριτική ταινίας: 1917 / Σκηνοθέτης: Sam Mendes / Παραγωγή: 2019
Ευτυχώς κυκλοφορούν, έστω και σπάνια, και Χολιγουντιανές (συμ)παραγωγές...
Ταραντίνο, «Κάποτε στο… Χόλιγουντ»
Κριτική ταινίας: Κάποτε στο Χόλιγουντ / Σκηνοθέτης: Quentin Tarantino / Παραγωγή: 2019
Το ότι ο Ταραντίνο μπορεί να...
Παράσιτα, Bong Joon-Ho
Εν τέλει, μια όχι κακή ταινία, άριστη από τεχνικής άποψης, καθόλου βαρετή, αλλά αφελής στους συμβολισμός της, η οποία θα απογοητεύσει τους απαιτητικούς σινεφίλ που θέλουν να δουν ένα έργο με κάποια καλλιτεχνική αξία.
POPULAR ARTICLES
O γαλατάς, Anna Burns
Κριτική, βιβλίο: «Ο Γαλατάς» / Συγγραφέας: Anna Burns / Μετάφραση: Μαρία Αγγελίδου / Εκδ. Gutenberg
Για τον Γαλατά είχα...
Ακρότητες, Schrader
Τίτλος: Ακρότητες (First Reformed)
Σκηνοθέτης: Paul Schrader
Παραγωγή: 2018
Η ταινία Το Ημερολόγιο ενός Επαρχιακού Εφημερίου του Bresson είναι από τις προσωπικά αγαπημένες μου. Ο αναγνώστης μπορεί λοιπόν...
Μαύρος Κύκνος, Αρονόφσκι
Τίτλος: Black Swan (Μαύρος Κύκνος)
Σκηνοθέτης: Darren Aronofsky
Παραγωγή: 2010
Η νέα ταινία του Aronofsky ξεκινά με μία καταπληκτική σκηνή όπου παρακολουθούμε την πρωταγωνίστρια να χορεύει μπαλέτο...
LATEST REVIEWS
Η Δασκάλα του Πιάνου, Χάνεκε
Τίτλος: La Pianiste (Η Δασκάλα του Πιάνου)
Σκηνοθέτης: Michael Haneke
Παραγωγή: 2001
Η Δασκάλα του Πιάνου του Γερμανού-Αυστριακού Haneke (σίγουρα ανάμεσα στους 5 σημαντικότερους σκηνοθέτες στον κόσμο...
Ελέφαντας του Ρέιμοντ Κάρβερ – Proust & Kraken on “Ελέφαντας”, Κάρβερ
1917, Sam Mendes, κριτική ταινίας - The High Arts Review on Το Άλογο του Τορίνο, Ταρ
Παράσιτα κριτική ταινίας (Bong Joon-Ho) - The High Arts Review on Τζόκερ, Todd Phillips
«Το στρίψιμο της βίδας», Henry James – Stratilio on «Το στρίψιμο της βίδας», Henry James
Αντονιόνι, Η Νύχτα, κριτική ταινίας – Stratilio on Αντονιόνι, «Η Νύχτα»